Dag 15


Frukost: 2 kokta ägg och kaffe
Lunch: Tonfisksallad
Middag: Färsbiffar, wokade grönsaker och spenatsås
Mellanmål: 30 g mörk choklad, 3 skivor ost och en näve pistaschnötter
Motion: 20 minuter med vovven

Stressig dag. Bra på sätt och vis, för jag har i alla fall inte kunnat ha tankarna på vägningen i morse. Man måste ju tänka positivt! :)

Har gått flera rundor till köket i kväll för att se om det finns något som jag vågar äta. Men som ni ser så har jag redan hunnit få i mig lite mer än vanligt. Jag märker det att när jag har mycket annat att tänka på så använder jag gärna mat som en sysselsättning för att stressa ner och tänka på annat. Jag spenderade minst en halvtimme på att planera vad det skulle bli för mat och sammanlagt 45 minuter ståendes i köket, något som i vanliga fall max hade tagit en halvtimme sammanlagt. Bra terapiarbete om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0