Gårdagskvällens prövning


Var på fest igår och fick i mig sammanlagt 4 öl, hade föredragit vin men man tar ju det som finns tillgängligt. Och senare på kvällen så bjöds det på massvis av ravioli på festen - och på något vänster så lyckades jag ändå hålla mig därifrån med tanken att "när jag kommer hem så kan jag ta en bit brieost istället." Men väl hemma så blev jag trött som en gnu och somnade direkt efter tandborstning.



Och jag måste bara säga det igen, jag blir inte klok på den där vågen! Alltså.. i morse så ställde den sig på 67,5 - men det finns ju inte en chans i hela världen att det stämmer! Och den gamla vågen pekade på vad jag själv känner är mer vettigt - 70. Hur kan det vara en sån stor differens? Hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0