Hittills dag 17


Frukost: 2 kokta ägg och kaffe
Lunch: Makrillssallad
Middag: Ska bli kycklingssallad med dressing

Ny våg - ny vikt?
Bestämde mig efter lunch att jag borde kunna unna mig en ny våg och ett måttband när jag och sambon ändå skulle iväg och köpa lite grejor. Så, sagt och gjort, jag kom hem med en digitalvåg, vilket jag inte haft innan. Den jag haft har varit den allra billigaste vågen man kan hitta på IKEA och den kostade nog inte mer än 20 spänn när det begav sig. Så väl tillbaka så kunde jag ju självfallet inte hålla mig utan var tvungen att prova och jämföra vågarna mot varandra. Och så helt plötsligt, trots att det är mitt på dagen, så befann jag mig under 70. Det var minsann en snäll våg! (Till skillnad mot IKEA-skrället som envist pekade på ca 71) Vilket ska man lita på? Jag tror ändå att jag väljer den nya vågens resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0