Början på dag 6


Känns som att kroppen står stilla på något vis. Jag tycker själv i alla fall att jag ska vara stolt över att varken ha ätit för mycket onyttigheter på kvällen, och jag har ju trots allt hållit mig till GI-dieten till punkt och pricka alla dagarna. Men sen är det lite sämre med motionen... Det är mycket att fixa om dagarna och det kommer till att krävas lite av mig för att "uppoffra" en timme av den tiden till att gå promenad. Halvtimmespromenaderna med hunden är ju inte fy och skam, samtidigt som det inte är alla gånger som jag får upp flåset ordentligt. (och jag kan ju inte kräva att den stackars vovven ska bli atlet direkt)




Dagen rullar på och helt plötsligt, när man väl har motivationen till att ut och gå, ja då är det så mörkt att jag inte längre kan gå de promenaderna ute i naturen som jag gillar, utan i så fall får acceptera att gå på asfalt.

Det får bli ändring på det. Kanske dagens utmaning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0