Dag 13


Frukost: 2 kokta ägg tillsammans med en kopp kaffe
Lunch: Tonfisksallad (med créme fraiche den här gången!)

Bekännelse
Jag har något att erkänna, åtminstone för mig själv. Köpte hem en lyxig variant av 70 %-choklad före helgen, där varje chokladbit är inslagen i papper (extra lyxigt - extra onödigt) som jag ibland tar tillsammans med kvällsteet. Det handlar inte mer än om en bit åt gången (30 g), men jag tycker ändå att det kan klassificeras som ständigt pågående fusk. Men ett fusk som är högst uppskattat och troligtvis inte särskilt illa jämfört med vad jag glufsade i mig om kvällarna tidigare.



Sedan har det ju inte blivit någon morgonpromenad idag (kanske inte helt oväntat), men delvis därför att jag från första början bara tänkt ut och gå längre promenader varannan dag och delvis för att jag planerar att gå ut en sväng efter dagens förpliktelser så känner jag inte något dåligt samvete över det. Det kommer ju alltid fler dagar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jajamänsan!! Så klart att du får länka till mig!! Absolut! Kul!



~ Susanne ~

2008-09-30 @ 13:19:32
URL: http://blogg.passagen.se/mjau-mjau
Postat av: emmy

åh men sån där god choklad kan inte vara syndig! Det är ju 70% o det får man äta enigt GI, jag tar mig en ruta varje kväll iaf! Himla kul blogg du har, hit kommer jag komma tillbaka! Länka du till mig om du vill så länkar jag till dej! Kram

2008-09-30 @ 15:42:20
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0