Vägning vecka 7


Har rätt mycket annat att göra som måste prioriteras över bloggen nu på sistone, så det är därför som det blir så få inlägg nu. Förhoppningsvis så kan jag skärpa mig efter den här dagen, sista deadlinen innan jag kan slå ner lite på tempot. Men vägningen gäller fortfarande, och här är resultatet: 69,0. (Skrivs med ett leende på läpparna :)

Startvikt: 74,5 kg
Vecka 1: 70,4 ( - 4,1)
Vecka 2: 70,8 ( - 3,7)
Vecka 3: 68,5 ( - 6,0 )
Vecka 4: 70,5 ( - 4,0 )
Vecka 5: 71,0 (skamveckan)
Vecka 6: 69,7 (-4,8)
Vecka 7: 69,0 (- 5,5)

Tyvärr så vet jag inte vad det är som gör att jag faktiskt går ner i vikt nu, men jag tänker börja med att skriva ner dagsintaget igen för herregud, jag vill verkligen fortsätta så här! Och då unnade jag mig ändå två rader Marabouchoklad igår (impulsköp). Som tur är så har jag lämnat resten av chokladen i bilen (tur att det går så här års) för att inte kränga i mig allt på en gång.

Jag återkommer snart igen med fler funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0