Dag 21


Jag har ju helt halkat efter med "mat-rapporteringen".. Aja, jag får försöka skärpa mig i fortsättningen. Hursomhelst, gårdagen såg ut så här:

Frukost: 2 kokta ägg och kaffe
Lunch: Uteblev
Mellanmål: Tomat och keso
Middag: Blodpudding tillsammans med keso och sallad
Motion: Två halvtimmesrundor (mätte bara själva promenaderna som landade på ca 7500 steg)
Kvällen: Rött vin i stora glas + mörk choklad och några pistaschnötter

Efter kvällens intag av vin som druckits tillsammans med några tjejkompisar mådde jag dessutom inte 100, och jag fick möta porslinsguden inte en utan tre gånger. Usch. (Att man aldrig lär sig!) Sedan kommer jag faktiskt inte ihåg exakt hur många glas det hann bli innan sängdags, men jag gissar på runt fyra.

Ja, vad ska man säga om gårdagens utsvävningar? Inte världens bästa grund för vägning dag efter kanske? Haha, man har ju som tur är bara sig själv att skylla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0