Dag 27


Frukost: Två kokta ägg och kaffe
Lunch: Kräftstjärtar med skaldjurssås och sallad
Middag: Stekt kyckling i ugn tillsammans med sås och wokade grönsaker
Motion: 2 promenader med vovven, dock bara i promenadtakt

Det känns skönt att jag äntligen börjar komma tillbaka i det rätta tänket igen, det där brödet är inte lika lockande längre och jag känner mig inte särskilt sugen på onyttigheter. (Även om choklad aldrig är fel!)



Firar ikväll att jag hunnit med en deadline, och för den sakens skull ska jag se om jag kan hitta något smarrigt att tugga på lagom till min girlyliciouskväll med Ugly Betty och Desperate Housewives! (Varför inte keso med tomat eller smoothie med yoghurt blandat med hallon och blåbär?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0