Dag 28


Det blev en god smoothie och en näve pistaschnötter igår, men det tycker jag faktiskt att jag var värd. Provade att smaksätta smoothien med en tesked honung, och fastän det bara var lite så gjorde det stor skillnad i smak. Kommer till att fortsätta med det vinnande receptet!

Hittade till en rolig sida, www.bagsandfashion.com, med väskor och annat inspirerade av kända märken, men med mycket lägre priser.

Tänker sätta upp en av dessa väskor (svårt att välja bland dem bara) som ett delmål, när jag ligger mellan 68-69. Vet inte riktigt vilken vikt som jag ska ha som slutmål, men om det går hade jag väldigt gärna legat runt 65, med ett BMI på 22,5. Som ni märker så är det knappt att jag tror att det skulle vara möjligt, men om man tänker långsiktigt (ungefär till beach 09) så skulle det väl funka?

Inför morgondagens vägning
Det kommer nog inte till att ske några mirakel fram tills imorgon bitti då jag garanterat kommer till att ställa mig på vågen det första jag gör. Jag gissar på att att jag kommer att landa runt 70 någonstans, kanske till och med mer. Men huvudsaken är att det börjar gå neråt igen, till skillnad från hur jag åt under "krishelgen". När man väl har tillåtit sig själv att fuska så går det ju lätt utför... Nu ska jag fortsätta drömma om söta väskor medan jag fixar med lunchen. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0