Fusk


Jag vet inte riktigt om det är lönt att ens försöka komma på någon bortförklaring, men i vilket fall som helst så ställde jag mig på vågen i morse igen. Jag tänker inte skriva vad resultatet blev, men det blev ett jämförelsevis stort minus med igår. Så jag får väl anta att det går så smått neråt, men att det faktiskt kan variera väldigt mycket från dag till dag.

Så nu är det nya tag som gäller! Det är promenaddags idag, så någon gång på eftermiddagen tänker jag bege mig ut, för att sedan kunna slappna av och fira att det är helg!

Kommentarer
Postat av: emmy

Tusen Tack för grattiset, det värmer! Ha en skön helg! heja heja! Kram

2008-10-03 @ 18:59:22
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0