Nu händer något


Ja, och det är knappt att jag vågar skriva det här. De senaste dagarna har visat på minus på vågen - och själv så har jag chockat tappat hakan över vad som händer. Jag äter ungefär som vanligt, kokta ägg på morgonen, hälften kött och hälften sallad på tallriken och när det krisar - en näve pistaschnötter eller en chokladbit på 10 gr om jag vill ha något extra. Jag har tidigare totalt fastnat, under flera veckors tid, på någonting på 70 kg - och den viktplatån har verkligen satt spår i min motivation. Men nu så... ja, jag ska inte skriva ut någon vikt för det är ju ändå vägning imorgon, men som sagt, jag verkar ha kunnat passera 70-gränsen, om än bara med några få gram.

Nu hoppas jag bara att det stämmer, att jag faktiskt gått ner lite i vikt, så att jag inte står och får skämmas imorgon när jag skriver ner resultatet av vägningen, haha.  Det återstår att se vad det blir. Spännande. :)

Kommentarer
Postat av: emmy

Åh, stort lycka till imon, jag ska hålla alla tummar jag har!! Kram kram

2008-10-29 @ 21:24:40
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0