Torsdag och vägning


Som jag skrev i föregående inlägg så var det ju egentligen inte så passande att ha vägningen idag, men likväl så ställde jag mig på vågen nästan med detsamma efter att jag vaknat.

Resultatet: 68,5 kg (!!)

Så en uppdatering av tabellen skulle se ut så här:

Startvikt: 74,5 kg
Vecka 1: 70,4 ( - 4,1)
Vecka 2: 70,8 ( - 3,7)
Vecka 3: 68,5 ( - 6,0 )

Problemet är, trots att jag dubbelkollat med både den gamla och nya vågen, att jag inte riktigt litar på resultatet.. Kanske är det med tanke på vad jag fick i mig i alkoholdimman igår, vin och choklad, som gör att det inte känns riktigt realistiskt. För saken är den att en tjuvvägning igår visade sig på runt 69,6 kg - och det verkar ju helt galet att ha gått ner nästan ett kilo på bara ett dygn! Nästa vecka, vid nästa vägning, kanske visar ett svagt plus uppåt i tabellen istället, det är ju svårt att säga nu.

Hursomhelst, med eller utan märkliga resultat på vågen, så är det är bara till att fortsätta kämpa! Idag ska jag ha en härlig "detox-dag" med kylskåpskallt vatten bredvid mig hela dagen - lååångt ifrån allt som kan klassas som alkohol. Och det, mina vänner, ska bli riktigt härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0