Vägning


Och som förväntat så var det inget positivt resultat. Jag hade varit hur nöjd som helst med plus minus 0, dessvärre blev det ett plus. 70,8, alltså upp nästan ett helt kg.

Men jag vet inte riktigt, känner inte direkt någon panik över det ändå. Alltså, för att klargöra lite, efter att ha provat GI i 2 veckors tid ungefär så är jag helt övertygad om att jag är inne på rätt spår. Känner att jag gärna vill fortsätta att äta på det här viset, inte för att gå ner i vikt utan för att jag mår så förbannat bra av det. (är morgonpigg, sover bra, är inte sugen på sötsaker, en total viktnedgång på ca 3 kg är ju mer än vad jag någonsin lyckats med det senaste året, ja, fördelarna är många!)

Ska kolla igenom min meny och se om det kanske behövs tillföras eller tas bort någonting, och promenaderna ska jag ju självklart fortsätta med, om inte utöka!

Kommentarer
Postat av: emmy

Ibland går det lite upp och ibland går det lite ner. men i det långa loppet går det alltid neråt! GI funkar bäst för mig oxå, inget sötsug och sover som en stock! Heja oss! Kram

2008-10-02 @ 21:32:44
URL: http://smaljeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0