Dag 3


Frukost: En skål med naturell yoghurt, smaksatt med lite kanel 
Lunch: Resterna från igår, chili con carne
Middag: Tacosallad

Just nu så känns det som att jag är mitt inne i ett experiment, just för att jag satt upp dessa två veckor som deadline för ett resultat som jag hoppas kan visa något minus. Efter att ha kollat upp lite olika recept så känner jag mig dock lite nedslagen, många tillgängliga recept är antingen för dyra för mig, lammkött ingår inte i min budget direkt, inte heller renskav eller egentligen någon köttbit förutom några kotlettbitar då och då. Dessutom, att äta laxfilé till lunch har jag ALDRIG gjort innan men ska i alla fall ha gjort det innan nästa vecka. Min stackars sambo får antingen sitta och drägla över mina utsvävningar eller själv betala ur egen ficka för att äta tillsammans med mig.

Kolhydrater är ju så bra just för att det är så billigt, och jag är inte heller den kräsna typen. Till lunch tidigare har några knäckebröd och lite smör fungerat bra, även om det är i det fattigaste laget..

Nu ska jag ut och förbereda vitlökssåsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0