Vecka 1 har gått


Igår hade jag en motivationssvacka, en jobbig sådan. Efter maten (kyckling med wokade grönsaker och spenatsås), blev det först en näve pistaschnötter och sedan begav jag mig till butiken och köpte en lyxigare variant av 70 % choklad. Sånt påverkar ju faktiskt inte bara hälsan utan plånboken också,så jag får vara lycklig över att det är löning idag! Efter tre bitar chokad, tror ni att jag nöjde mig där? Nej. Sen blev det två glas vin på det också, innan jag till slut kunde "tänka klart" igen. För trots allt så har det ju gått en vecka nu och det är dags för den första vägningen!

När sanningens minut var inne för en stund sedan visste jag inte riktigt om jag skulle tro på vågen eller inte, men den ställde sig i alla fall på 70 kg, alltså - 4 kg på en vecka! Skulle tippa att det allra mesta av de kilona består av onödigt vatten som rensats från kroppen, men nu har jag ändå gott om motivation att fortsätta! :)

Nu ska jag ställa in siktet på framsteg vecka 2!

Kommentarer
Postat av: Spenatsås

Starkt jobbat!! Lycka till med fortsättningen.

2008-09-25 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0